lørdag den 23. april 2011

Happy end

Hello Darlings!
Jeg har haft en vidunderlig dag, i det hele taget, en vidunderlig ferie. Jeg har tilbragt den med shopping, venner, afslapning, en masse lækkert mad, slik, påskeæg og den slags. Jeg har da måske også være en smuuuule ret meget for usund. Ups.. Meen, nogle gange skal man vel også være sød ved sig selv, eller s er det da rimelig kedeligt at være til stede på denne jord. Jeg vil lige hoste op med en masse lækre billeder, fra min ferie. Enjoy, pleace. Jeg har ikke rigtig så  meget at skrive om, lige nu. Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive. Men, jo! På tirsdag starter skolen igen. Øvøv. Men næ nej, det er ikke øv! Jeg skal nemlig til legoland, med min klasse. Det lyder lidt kedeligt, men jo, jeg tror det bliver smadder hyggeligt. Det er fordi vi har stået det såkaldte "Skolepatrulje" i et år. Og så bliver vi belønnet med dét at komme i legoland, en hel dag. Uden at skulle betale noget, selv. Hejdiho, det bliver sgu herligt. Jeg glæder mig. Og lige nu sidder jeg og guffer småkager, med min lillesøster, i sofaen. Min far er taget på fiske tur. Ftw.. Han står i det skide kolde vand, i 8 timer. Hvaaaaad skeeeer deeeer? Jamen, jeg forstår nardar af det. Min søster har slået sin fod, så hun er på skadestuen med min mor. Så vi hygger herhjemme, sammentidig med vi stener zulu. Nå, fortsæt god lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar