torsdag den 21. april 2011

Home.. sweet home.

Jeg har dog fundet ud af, at Jylland ikke er det mest modbydelige man kan opleve. De har en ganske nice by, proppet med butikker der ikke er i min tilværende by. Såå.. Gæt lige! Mamma her fik shoppet aaaamok.  Jeg købte nye skole, en masse bluser, neglelak, solbriller, 30 blå slikkepinde!, og så fik jeg da også lige tømt en bakke is, med min søster. Det var utrolig hyggeligt. Bare os to. Vi var i byen i 5 timer, hihi. Det tager altså også lang tid, at finde det rigtige tøj! Man skal jo tage stilling til pris, størrelse, osv. Det var en fremmede by, så det lykkes os også at farre liiidt vild.. Og så om det ikke skulle være nok, vandt jeg fandme i det der tv-pogram "Binko bango" Jeg vandt en hulahop ring, og 10 kilo vaske pulver. Måske ikke drømme gevinsten, men hva faaen' det var da noget. Jeg tror jeg vil bestikke min mor til at købe vaske pulveret, eller ihvertfald bare være et engle barn, at donere det til hende. Min farmor havde udviklet sig siden sidst. Hun var ret glad, og nu er vi jo i påske, så jeg fik sørme også et stort påskeæg, med blå hoppende harre uden på. Vi var ude hos min fars bror og hans kone, og det hele var faktisk enormt hyggeligt. Men alligevel skønt at komme hjem! Mærke min ellers rimelig hårde madras, meeen.. Den var blød, efter at havde ligget 2 nætter på et punkteret ligge underlag fra 80'erne. Jeg vil opdatere med lidt billeder fra turen, når jeg nu får taget mig sammen til at finde min forresten, total smadret mobil. Min veninde tabte den, så nu er skærmen flækket, og den har svært ved at blive klappet op. Haaaaaalleluja. Men, hyg jer. Vil smutte ned til familien og ser film med dem. Hav en skønnerlig torsdag!


2 kommentarer:

  1. Nej jylland er ikke så slemt :-)! og det lyder da også som en skøn dag. Forsat god påske.

    Rikkesander.com

    SvarSlet
  2. Nej faktisk ikke, man skal bare lige lære byen at kende :-D.
    - tak, iligemåde! :)

    SvarSlet