tirsdag den 12. april 2011

Kærlighed

At elske en person, er en stor ting. Jeg synes dét at elske nogen, indebære meget. Man bruger ikke bare ordet "Jeg elsker dig" Som man skifter sokker. Jeg synes det er et stort ord, definer elsker. Jeg ved ikke hvad folk mener når de siger, de elsker hinanden, alle har nok hver deres måde at elske på. At elske, er det samme som at hade. Det har en stærk kræft, og jeg ved ikke med jer, men jeg synes bestemt man bliver glad hvis en siger til mig "Jeg elsker dig, Mia." Det er da en skøn følelse, at der er nogen der kan lide en. Især på de hårdeste dage, er det rart at få afvide, man ikke står alene med det hele i hænderne. Jeg synes man skal fortælle dem man holder af, at man elsker dem, så de ikke glemmer det. Kærlighed er kuren til mange ting.

2 kommentarer: