onsdag den 13. april 2011

Cathrine



Hej fjolser!
Jeg har haft en virkelig gennemført dag. Havde den mest klamme lære hele dagen, not nice, men alligevel, efter skole tog jeg bussen ind til byen, og mødte min søde veninde Cathrine. Så vadede vi hjem til hende, 7 km ( langt! hvor regnen bare piskede. Men vi fik grinet og fjantet, og det var bare enorm hyggeligt. Så drak vi te, lyttede musik, og tog en masse billeder. Gode veninder kan virkelig gøre en glad. Så tog jeg hjem, og spiste guds gave, et mega stykke lasagne, med en masse grønt til. Lige nu sidder jeg glad, mæt, og varm omgivet af tøj dyr, i min bløde seng, med hårfarve i mit hår. Det var blevet helt ødelagt, af min gamle farve, og pga. Jeg havde glattet mit hår for mange gange. Men nu får det en frisk, ny dyb farve! Jeg er glad. Håber i har haft en hyggelig uge, lly all. 
- Kram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar