lørdag den 16. april 2011

Nydelse

I morges vågnede jeg først kl 12:40. Jeg var godt nok også træt, der jeg gik i seng. Men jeg føler mig stadig sløv, i hele kroppen. Så lå der en sedl på bordet:.

Hej Mia. Jeg er cyklet med mor ind til bowling hallen, vi er hjemme klokken 5. Have fun.
Hilsen Merle 

På en måde føles det rart, at have huset helt for sig selv. Men alligevel.. Nå, men jeg rodet vores skabe og skuffer igennem, på jagt efter noget morgenmad. Og det eneste jeg fandt var en pakke med grøn spaghetti (Ikke fordi det var for gammelt, de skal originalt bare være grønne. Og en pose chili chips. Egentlig ikke så meget andet.. Bare mælk, lidt smør, og noget frugt. Vi havde ikke noget som helst. Men så glor jeg i fryseren. Og der ligger der.... Flere kilo frosne bær! Så jeg tager en masse hindbær, og putter dem i blænderen, samt en kerne mælk, bananer, appelsiner, og så har jeg lavet en hel fantastisk morgenmad. Tog lige et billede, hihi.
Tadaaaa, er den ikke lækker? Nå, men jeg nyder altså ferien i fulde drag. Og nu vil jeg sætte mig til at se noget tv, og bare flade ud. Jeg havde faktisk planer for idag. Jeg har nemlig 3 måneders dag med min kæreste, uh, Jens, hedder han. Sjovt navn, jeg ved det. Men han er så vidunderlig, så jeg skulle altså cykle ind til ham, og sove der. Men han er så blevet syg, såå.. Jeg må holde mig selv med selskab idag. Hygge hygge.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar