fredag den 15. april 2011

Tanker + Påske ferie

Jeg ved ikke rigtig hvad der er galt med mig, men jeg tænker virkelig meget. Over alle ting. De mindste små ting, som ingen rør ved, på min alder, kan jeg ikke lade vær med at tænke over. Der er så mange ting, hvor jeg tager mig selv i, at det er da mystisk at jeg tænker på det? Men jeg er egentlig også ret dum, nogle gange. Jeg er måske lidt fordoms fuld, på nogen punkter. Jeg ved ikke om i kender det, men jeg føler jeg måske får et slags "afsky" til nogle specielle personer. Og jeg hader virkelig mig selv for det, jeg burde slet ikke være sådan, men sådan er jeg altså. Hvor jeg så tænker "Fuck en idiot. At sige sådan noget, hvor er personen overfladisk og selvisk." Men ikke kender dem sådan, helt vildt godt.. Så slår det mig, der måske også er nogen der tænker dét om mig. Og så går det op for mig, hvor ondssvagt det er. Jeg vil gerne prøve at lave det om, men det kan jeg ligesom ikke rigtig. Også den tankegang jeg har, er bare ret mystisk. Nogen gange tænker jeg på, om jeg er den eneste der har det sådan.

Men lige til en opvasion. Hvis der overhovedet er noget der hedder, "opvasion". Fordi min computer lave små røde takker under ordet, der symbolisere, at det ord er stavet forkert. Og jeg kan ikke finde det, i ordbogen. Nå, ftw.. Men altså, det er fredag idag, og nu burde det jo bare være weekend. Men næ nej! Jeg har satme påskeferie! Jubelsang herfra. Oh, det bliver så vidunderligt, med et break fra skolen. Får gøjseren af de trængte varme klasseværelse, der stinker af teenage sved, og spegepølse madder. Nu er jeg fri, som en fugl! Hvis en fugl altså er fri. Jeg er faktisk rimelig glad. Bare lidt træt. Vil cykle mig en tur i skoven senere, før solen smutter. Og så har jeg også fået farvet mit hår. Det ser meget "sort" ud. Lidt mystisk, fordi L'oreal modellen på pakken, var brun håret. Bare sådan en dyb mørk brun. Mums. Men det blev sådan lidt sort, men jeg skal bare have vasket hår et par gange, og der skal gå nogle uger, så er det nok ret brunt igen. Yay. Ligger lige et billede, af mit nye hår. Ønsker jer alle en glædelig påskeferie. I skal selvfølig nok høre fra mig, synker ikke i jorden, bare fordi det er blevet ferie. Skal bare slikke sol, sove længe, drikke te, læse en masse, male, gå lange ture. Arh, livet er helt great lige nu. Gud, hvor er jeg bare poetisk idag.
Det er så mit nye hår. Det fedt nok.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar