søndag den 12. juni 2011

Im Scared




Jeg kyssede dig første gang. Mine læber rørte dine, jeg smagte på dig, for første gang i mit liv, og vidste, at det ville ske igen. Og det skete igen, ikke bare en gang, men flere tusinde gange, for hvert kys du afmærker mig med, elsker jeg dig kun mere. Jeg bliver kun mere sindssyg og forelsket, jeg bliver kun mere afhænig af dig. Jeg bliver kun mere og mere øm ved tanken, over det skal slutte en dag. At jeg så ikke skal kysse dig mere, mærke dig, holde om dig, snuse din duft ind. Håbe det altid vil hedde dig og mig, at vi aldrig bliver skilt. Men intet vare evigt, desværre.. Man kan godt, man kan godt.. Leve uden et andet menneske, hvis man tager sig sammen. Men du er blevet mit ét og alt. Jeg kan ikke uden dig. Jeg vil kun blive masakret indenvendig, og ikke mindst udenpå, hvis du går fra mig.

2 kommentarer: