mandag den 18. april 2011

Farvel - Turen går til Jylland

Min far havde lige lyst til at meddele mig at imorgen, skal jeg til Jylland. Sammen med min lillesøster Merle, og min far. Til Jylland! Sove med karry gult senge tøj, og spise frikadeller. Ej vel? Det lyder ikke ligesom noget man råber hurra for. Jeg skal op til min farmor, der af en eller anden syrlig grund har bestemt sig for, at bo sætte sig i det herre nederen Jylland. Hun er sød nok, men jeg har faktisk ikke det tætteste forhold til hende. Det er lidt irriterende. Det ville jeg ønske jeg havde. Men man kan ikke på nogen måde nå ind til hende, siden min farfar døde. Det gjorde han for 3-2 år siden. Hun lukkede nærmest ned for omverdenen, hun er hele tiden ked af det. Trist og grå. Jeg får helt ondt af hende.. Men farfar, ham var jeg heller ikke så tæt med. Det er mest min mormor og morfar jeg kender meget godt. Dem har jeg også tilbragt stort set hele min barndom med. Nåmen.. Jeg orker det ikke. Jeg er så doven for tiden. Især når det er ferie. Der har jeg bare altid de ting jeg laver: Sove, spise, se tv, facebook, gå tur, sove, og.. Sove. Jeg føler mig ekstra doven og helt sløv i ferierne. Men det er nu også en ret dejlig følese. Klokken er nu 22:42, og jeg skal troppe op kl 8:50, med pakket taske og så går turen til Jylland. Yeeeey. Jeg tror jeg dør? Min mors kommentar: "Mia, vær nu lidt åben! Det er da altid herligt med lidt jyde hygge! Og hvis du er heldig, har farmor måske bagt oste kage! Og måske med nødder på!!" Ajajaja, great. Nå, men i må hygge jer herhjemme. Der er intet internet i skod Jylland, så kommer nok ikke rigtig til at blogge. Er tilbage på torsdag, eller fredag. Med opdatering efter min Jyllands tur. Cya!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar