mandag den 18. april 2011

Hold fast

Idag fandt jeg ud af, at hvis man vil, kan man alt. Det er helt vildt, hvad man kan udrette, hvis man fastholder sine meninger og kæmper for de drømme man nu har. Jeg har mange drømme. Igår spurgte Jens mig "Mia, hvad er din største drøm?" Hvordan skulle jeg kunne svare på det? Alle på min alder, har en stor drøm.. For det meste, altså. At blive sangerinde, skuespiller, kok eller sådan noget. Jeg har ikke en drøm, jeg virkelig brander for. Jeg har mange drømme. Men jeg ved ikke hvad foren af dem, jeg virkelig mest ønsker. Der var en lang periode, hvor jeg var meget svag. Jeg troede ikke på tingene, men jeg tror det var lidt ubevidst, jeg var så svag. Alle omkring mig rendte rundt og var happy, men ikke mig. Jeg skal altid adskille mig fra alle de andre. Jeg synes bare det er en stor ting, at sige hvad der er ens "største ønske". Fordi det er jo for livet? Man siger vel ikke bare, man vil blive sangerinde fx. men så ikke mener det, eller overhovedet kæmper for det? Jeg var ved at knække over, og jeg kunne ligesom ikke rigtig mere der. Men så er det jo alle ens superhero venner kommer til stykket, og de hjalp mig selvfølige igennem alle de mørke sider jeg havde. Og så fandt jeg ud af den ting, at man kan hvad man vil, hvis man vil det nok, og holder fast i dét der betyder alt for en. Jeg var ved at opgive det hele, men så fandt jeg en lys vej, ved hjælp af mine venner. Venner er kuren på alting.

2 kommentarer:

  1. likee youre blog!
    I'm following now!
    Wanna follow me?
    Love,xx

    SvarSlet
  2. Thank you!
    Well, I'll probably just look because you and become a regular reader :-).

    SvarSlet