mandag den 11. april 2011

Glæde

Ej hvor jeg da bare har det vidunderligt. Tingene er lige pludselige så lyse! Nok også lidt fordi, at det er det allermest fantastiske vejr idag, og jeg har tilbragt dagen med Sonja. Og jeg var på biblioteket, åh hvor jeg jeg dog elsker biblioteket. Bare at tulle rundt mellem alle de støvet bog reoler, og have frit udsyn. Der falder en ro over mig, og jeg kan ikke høre hvad andre siger, kun koncentrere mig om alle de fantastiske kulørte bøger, med 1000 af forskellige titler. Og hver især indeholder de en hel speciel handling, og slutning. Jeg synes virkelig det er fantastisk. Og så elsker jeg at læse, ja, at læse. Det er der sikkert ikke så mange i min alder der er vildt opslugte af, men jeg læser flere timer hver dag. Alle bøger, mellem himmel og jord. Jeg kan virkelig godt lide det, jeg er i en helt anden verden. Jeg fordyber mig 100%, kun i det. Tak gud, fordi du har skabt ordet "Forfattere." De har reddet mit liv. At læse, er en anden del af mig. Men ja, fantastisk dag jeg har haft, håber i har haft en lige så fantastisk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar